Happy summer

kelemahan bakal menjadi kekuatan diri!!! percaya pada diri sendiri...

Sunday 14 April 2013

Assalamualaikum sume...

saya anis... saya bru lepas habis spm... detik2 mendebarkan ketika menghadapi spm suda tamat bagi saya...

gambar di atas 2 ialah gambar kami segroup...
kini seorg drpd yew ada di plkn...
seorg bru pulang drpd plkn...
saya pulak kini menjadi chef yg makin montel...
gambar di sisi pulak ialah gambar bestfriend saya ngan geng pupu saya... lama da saya x jmpa kawan karib saya sbb salah saya juga yg asyik sibuk keje...
tiap2 kali ajak kuar mesti saya tiada sbb keje...
apa lar nak jadi...
kini result spm suda kuar...
4 drpd kami berada dlm golongan pelajar cemerlang...
kini kami menunggu panggilan 2 sambung bljr...
kami sume masih berhubung tapi guna teknologi bkn bersua muka kerna ada yew org yg busy mcm saya...
kawan saya kata saya busy mengalahkan perdana menteri... ^___^

bkn kehendak saya tuk jd begini...
lesen pun x ambil habis lg...
lau x bole juga kuar guna kereta sbb saya da ada kereta tp lesen L...
mana berani bawa anak dara org kuar pakai lesen L... he3
!_!~~~~~~~~~~~~~~~

apa bole buat nasib badan... hehehe


No comments:

Post a Comment

Buat teman2...
terus beri p'soalan....